Районний науково-практичний семінар заступників директора з навчально-виховної роботи «Здоров’язберігаючі психотехніки сучасної школи»

      Вчора, 03.03.2015 року, у гімназії «Потенціал» відбувся семінар для заступників директора з навчально-виховної роботи за темою «Здоров’язберігаючі психотехніки сучасної школи» (в рамках науково-дослідницької роботи за темою «Формування відповідального ставлення учнів до збереження здоров’я в умовах ринкової економіки»).

      Упродовж останніх десятиліть відбулися значні зміни в житті суспільства, що спонукає до переосмислення завдань, які стоять перед школою, самої системи освіти. Навчально-виховний процес потребує уведення активних форм, методів і засобів навчання, застосування різноманітних міждисциплінарних підходів, у тому числі і психологічних. Для підвищення результативності навчального процесу необхідно враховувати психологічні умови використання вербальних і невербальних комунікативних засобів, знати і вміти реалізовувати різноманітні психотехніки.

      У роботі семінару взяли участь науковці: Побірченко Неоніла Антонівна, доктор психологічних наук, професор, науковий керівник науково-дослідної роботи гімназії за темою «Формування відповідального ставлення учнів до збереження здоров’я в умовах ринкової економіки»; Курик Михайло Васильович, доктор фізико-математичних наук, професор, засновник відділу молекулярної фотоелектроніки Інституту фізики НАН України; директор Українського інституту екології людини.

      У слухачів семінару була можливість спільно з Побірченко Н.А. опрацювати тему «Психотехніка: поняття, дослідження, приклади», почути про методику ендоекологічного моніторингу функціонального здоров'я дітей у системі організованого дитинства (школи, дитячі садки) з вуст одного із її розробників – Курика М.В. Крім того, кращі вчителі гімназії: Жилюк Любов Іванівна, заслужений вчитель України, класний керівник 10-А класу, Колумбет Світлана Іванівна, вчителька біології гімназії «Потенціал», вчитель-методист, Невзорова Ніна Петрівна, вчителька економіки гімназії «Потенціал», вчитель-методист – поділилися досвідом використання здоров’язберігаючих психотехнік у навчально-виховному процесі гімназії. Гімназійний путівник здоров’я познайомив учасників семінару з методиками проведення синглетно-кисневої та ендоекологічної профілактики, з особливостями роботи груп здоров’я, що працюють за програмою «Постава», розробленою Вертебрально-оздоровчим центром Євменова.

      Гімназія «Потенціал» дуже вдячна учасникам семінару: представникам спеціалізованої школи №16, школи-інтернату №21, середньої загальноосвітньої школи №168, спеціалізованої школи №211, середньої загальноосвітньої школи № 233, гімназії-інтернату №299, НМЦ РУО Оболонського району, – бо в їхній особі знайшла зацікавлених небайдужих людей, що також переймаються формуванням відповідального ставлення учнів до збереження здоров’я, а значить і здоров’ям нації в цілому.

«Хоч би які були часи й умови,

Лиш одиницям легко й весело живеться.

Були і є у щастя три основи:

Здорове тіло, вільний дух і добре серце»

(Віталій Іващенко)