Наукове і мистецьке осмислення минулого

Історія — це ,фактично, міст, який з'єднує минуле із сучасним і вказує шлях у майбутнє...

А.Невінз

Практичні заняття в курсі вивчення історії України в 5-х класах мають подвійну мету: є способом вивчення нового матеріалу на основі опрацювання історичних джерел та важливим засобам формування умінь та навичок учнів.

Виконуючи Практичне завдання на тему: «Наукове і мистецьке осмислення минулого» п’ятикласники під керівництвом вчителя історії Жилюк Любов Іванівни шукали відповідь на запитання: «Чи можна мистецький твір на історичну тему сприймати як історичне джерело?»

Запитання не просте, як для п’ятикласників ?

В ході пошуків правильної відповіді учні пригадали вчених -істориків, які відіграли велику роль в розвитку історичної науки, порівнювали історичні дослідження та художні твори про минуле. На уроці мова йшла про талановиту поетесу, письменницю та громадську діячку Лесю Українку.

На уроці панувала особлива- емоційна, камерна атмосфера.

Розповідь вчителя супроводжувалась навчальною презентацією, діти пригадували та декламували улюблені вірші Лесі Українки і так захопились практичною роботою, що не оглянулись, як урок добіг завершення.

Ось так творчо виконують наші п’ятикласники практичні заняття.

https://www.facebook.com/100005068929554/videos/1814933132018967/

https://www.facebook.com/100005068929554/videos/1814933392018941/