Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу в НВК "Потенціал"

Булінг-серйозна проблема нашого часу, ми маємо знати як вирішувати різноманітні конфлікти, як знаходити компроміс. НВК «Потенціал» активно долучилась до Всеукраїнського тижня з протидії булінгу. Були проведені правопросвітницькі заходи, спрямовані на інформування учасників освітнього процесу про запровадження адміністративної відповідальності за вчинення булінгу (цькування) та формування нетерпимості до цього явища.

 

Ось як це було:

До 3-А класу завітав практичний психолог. Протягом заходу учні самі сформували поняття булінгу, які причини спричиняють особливу поведінку буллера, жертви і спостерігачів.

Психолог і школярі вигадували в рольовому форматі можливості протидії буллеру, і як не стати жертвою протиправних дій. Проведені вправи були спрямовані на розвиток розуміння дітей, що кожен із них чимось схожий і будь-який конфлікт має гуманне рішення.

Дякуємо за чудовий тренінг!!!

 

 

Ірина Кузнецова, тренер з АнтиБулінгової програми Школи дитячої безпеки LifeSchool завітала в 4-А клас.

«Тренінг пройшов на одному приємному подиху. Булінг - це не круто і не смішно!!!» - так говорять діти, а отже це правда!

Тепер знаємо телефон гарячої лініі психологічної допомоги дітям -116 111.

Зараз діти нашого класу можуть користуватися типовими фразами:

«Ні, зі мною так не можна!!»

«Вибач, я не стримався»

«Ні, я маю іншу думку щодо себе»

«Припини це, ти робиш йому зле!»

Чудовий тренінг дозволив осягнути як важливо бути людяним , адже маленьке дитяче серце, насправді, таке велике!!!

 

 

6-Б клас долучився до тижня протидії булінгу, поєднавши виховну годину з уроком англійської мови. Діти дізналися, що слово булінг (bulling) має англійське походження, переглянули і обговорили відеоролик про правовий аспект проблеми. Також визначили причини і наслідки булінгу. І зробили висновок: якщо bulling (булінг) замінити на friendship (дружба), то bully (кривдник) перетвориться на friend, і тоді у колективі буде панувати атмосфера взаєморозуміння.
Together we stand strong! (Разом ми сила!)

 

У 8- А класі НВК «Потенціал» проведено інформаційну годину на тему: «Школа без булінгу».
В інтерактивній формі обговорили питання: що стоїть за терміном БУЛІНГ, його види та прояви, що робити, якщо дитина стала жертвою булінгу, якщо дитина - агресор.Особливу увагу звернули на юридичний аспект - покарання за булінг.
Діти підготували презентації та малюнки, оформили інформаційний плакат, показали сценку «Школа без булінгу».
Учні надавали свої пропозиції для зупинення насильства на рівні держави, школи, всередині класу та кожному окремо.
Цікавою частиною нашого заходу була коротка психоедукація з елементами тренінгу, проведена психологом гімназії Микитою Юрійовичем на тему: «Усвідомлення булінгу як поведінкового явища та методи розірвання кола:
жертва - спостерігач - булер».
На завершення інформаційної години ми всі дружно взялися за руки і висловили єдину думку,що основними цінностями класного колективу є:
Взаєморозуміння !
Взаємопідтримка!
Допомога!
Повага!
Толерантність!!!


Класна година в 7-В класі пройшла під гаслом "Ми подолаємо булінг!". Учні стали активними діячами, адже кожен хотів висловити свою думку, а найголовніше, що кожен хотів знайти ефективні шляхи боротьби з булінгом, аби це жахливе явище припинило своє існування у стінах рідної школи.

 

Учні 7-Б класу серйозно підійшли до підготовки матеріалу з цієї теми. Вони підготували яскраву презентацію та розповіли що таке булінг, його види, особливу увагу приділили шкільному булінгу, розкрили його правовий аспект.
Розкрити суть булінгу допоміг чудовий та дуже повчальний експеримент з двома яблуками. Одне учні залишили цілим та неушкодженим , а інше постійно кидали на підлогу. Вигляд яблук показав всю суть булінгу, а також його наслідки.
Діти зробили для себе важливі висновки, адже зрозуміли, що будь - який вчинок має наслідки, а тому слід вміти контролювати свої емоції та думати над своїми діями.

 

Учні 8-В класу долучились до бесіди на актуальну тему для підлітків, адже про булінг мають знати усі!
На початку спілкування діти обговорили що таке булінг, його різновиди та причини.
Крім того, переглянули відео про булінг у дитячому колективі та причини його виникнення. Бесіда закінчилась створенням плакату – “Рука допомоги”. На символічних долоньках діти записували свої ідеї, як підтримати того, хто став об’єктом цькування.

Хочеться сподіватися, що думки, висловлені дітьми, зроблять їх небайдужими та більш толерантними в спілкуванні.