Математична риболовля

Тиждень математика в 3-Б класі розпочався жваво. Учні мали вигадати невеличкий девіз з рядків, які хаотично розмістились на дошці. Ось що діти разом склали:

Сучасну і давню науку чудову
Сьогодні у дії побачимо знову.

Чекають тут різні на нас запитання
І хитрі задачі й цікаві завдання.

Девіз став емоційним закликом до початку плідної роботи, який створив математичну атмосферу.

На уроці математики на дітей чекав математичний океан, дослідження якого дозолило пригадати арифметичні дії, проявити обчислювальні  навички та пригадати  математичні формули.  Учні активно працювали, аби вірно та швидко розв'язати приклади та з'єднати  відповідь з необхідною рибкою. Потім учні розв'язували  задачки на кмітливість, які дозволили кожному подумати та проявити ерудованість. Дала ми  пригадали  й математичні пісеньки, які  лише підзарядили дітей на виконання нових завдань. Знайшлись кмітливці, які самі захотіли перевірити товаришів та запропонували свої завдання.

Та наша подорож тривали, далі на уроці української мови діти мали змогу повторити числівники, які розмістилися на рибках. Тепер перед учнями постало нове завдання – скласти невеличкий текст з усіма числівниками, які вони бачать на рибках. Найкращий фантазер створив цікавий твір, який усім надзвичайно сподобався.

А кінець дня-творча робота. Кожен мав намалювати для чого необхідно знати та вивчати математику. Діти проявили кмітливість, а тому змогли широко розглянути та зобразити сфери використання знань з математики.