Щирі серця

У 3-Б класі "Щедрий вівторок"  розпочався з визначення поняття "щедрість", адже спочатку необхідно зрозуміти про що будемо говорити. Діти давали чимало різних варіацій, адже кожний розуміє це поняття по-різному, але усі разом дійшли до висновку, що щедрість - це вміння безкорисливо робити добрі вчинки, допомагати іншим.

 Надалі нас чекав урок фантазії, під час якого діти мали можливість глибше зрозуміти значення слова "щедрість". Так, діти спочатку мали уявити "щедрість", надати їй форми. Просте завдання стало маленькою пошукової роботою, адже діти уявляли різні образи: хтось тримав в руках щось кругле та крихке, інші тримали щось важке. Окрім того, діти зрозуміли, що в уяві з'являються два образи "щедрості", адже учні розмежували свої відчуття, коли вони проявляють щедрість до когось та коли до них проявляють щедрість. Як виявилось, приймати щось для дітей приємніше, ніж давати, це викликає завжди позитивні емоції. А тому ми почали роботу над створенням двох образів. У кожного наша "щедрість" отримала свою унікальну форму. Потім діти мали уявити смак. Коли вони приймають щедрість, отримують щось приємне, то їм солодко, а коли вони мають проявити щедрість, то смак у більшості дітей змінився, вони відчули щось кисле. Наступне завдання полягало у визначенні кольору нашого таємничого поняття. Коли діти закрили оченята та уявили як їм щось дарують, то переважала тепла кольорова гамма, а коли вони мали ділитись чи щось дарувати, то виникали холодні кольори. Спільно ми дійшли до висновку, що проявляти щедрість важко, а особливо безкорисливо, але необхідно вчитись ділитися та допомагати іншим.

Свою фантазію дітки змогли ще проявити на вулиці, створивши тематичні малюнки, які дозволять іншим пригадати як важливо бути щедрим.

Після того як кожен створив свої образи ми подумали яким чином можемо проявляти щедрість та кому вона найбільш потрібна. Щедра та людина, яка робить добрі справи, дарує іншим радість та піклується про інших. Добрі справи мають лише примножуватись, адже нашої допомоги потребують і тварини, і люди. Усі діти зрозуміли, що слід допомагати іншим, а тому ті речі, які були зібрані для дітей, яким, на жаль, не так пощастило у житті, були передані з найкращими побажаннями і в знак підтримки, адже тепер кожен зрозумів, що комусь ці речі потрібніші, що ми можемо допомогти іншій дитині, зробити її світ кращим, показати, що життя може дарувати щось приємне  і світ вірити у краще.

Це був дуже пізнавальний день і той день, коли ми змогли хоч трохи, але покращити життя іншим діткам. Сьогодні ми запалили вогник щедрості, зробили добру справу, яка поповнить нашу скарбничку людяності.