«Кольоровий тиждень» у 2-Б класі

Зимові будні у 2-Б класі проходять «кольорово». Кожен день тижня  був присвячений відповідному кольору і мав свій девіз. Так, «Понеділок – день жовтий, теплий, сонячний, солодкий», «Вівторок – день зелений, ніжний, лісовий, приємний», «Середа блакитна в нас, ми спокійні повсякчас»,  «Четвер-фіолетовий. Колір цей – ознака ночі, заспокоює він очі. Він уяву оживляє, суміш кольорів являє»,  «П'ятниця – день червоний, він яскравий і святковий».

Щодня протягом тижня до нас приходили герої  мультфільму «Головоломки» та  розкривали  таємниці певного кольору.  Окрім того, з дітьми проводились дидактичні та рухливі ігри, розваги, виконувались творчі роботи, залежно від кольору дня. Цікавим вкрапленням стали відеоролики  про кольори, де самі учні розповідали  щось цікаве, а інші мали  змогу на уроці  побачити  своїх  товаришів  на екрані. Кожного ранку учні розповідали вірші про колір дня, що не  просто налаштовувало усіх на роботу, а й емоційно заряджало дітей. І не можна не згадати про те скільки емоцій діти отримали під час заряджання води. Так, кожного дня  ми усі разом «чарували» і промовляючи вірш-закляття  наповнювали  воду своєю  енергією, а потім дружно пили нашу водичку.

Новим для дітей стало складання сенканів та «кольорових» казок. Це дозволило побачити наскільки багата фантазія у дітей і які вона має широкі межі. Завершальним етапом наших уроків було створення малюнків із психологічним контекстом, аби діти змогли пізнати краще себе, своїх друзів та  переосмислити свої вчинки, адже кольори можуть розповісти дуже багато про людину. За свою активність дітки отримували кольорові подаруночки, що ще більше їх мотивувало працювати наступного дня.

Цей тиждень був емоційним, пізнавальним та надзвичайно насиченим! Так ми дізнались, що робочий день варто починати з кольору активності і практики, наприклад, з червоного, а якщо не вистачає позитивних емоцій, то жовті речі врятують ситуацію.