День партнерської кооперації

29 вересня у НВК “Потенціал” відбувся День партнерської кооперації з приводу Дня вчителя. Участь у ньому брали учні 11-х класів, батьки і наші партнери із  соціального центру “Перспектива-Оболонь”.

Цей день був надзвичайно важким і напруженим, але і цікавим водночас. Учні та гості були надзвичайно активні та зацікавлені у навчальному процесі й повністю вжилися у роль педагогів. Цього року дублери підготували плани-конспекти для кращої організації навчального процесу, відчувши, скільки зусиль докладається під час підготовки до уроку. Новоспечена адміністрація гімназії слідкувала за проведенням уроків, вирішувала важливі питання, пов’язані з організацією та допомагала вчителям. У свою чергу вчителі-дублери намагалися зацікавити учнів, заохотити їх брати участь в уроках та якнайкраще донести до них матеріал. Пропрацювавши з самого ранку, дублери відчули на собі лиш мізерну частину тої  титанічної роботи, що вчителі виконують із року в рік.

 Хто знав, що буде так складно пригадати те, що вивчали кілька років  тому і зрозуміло й доступно донести цю інформацію до дітей, які ще з нею не зустрічалися, підібрати індивідуальний підхід до кожного учня і налаштувати його на роботу; як складно скоординувати внутрішню роботу школи і як може не вистачати рук і часу; і наскільки по-іншому сприймаються запізнення і порушення дисципліни, коли довелося сидіти не за партою, а за вчительським столом.

Із року в рік цей день якимось чином зближує учнів із учителями. Побувавши за вчительським столом, відчувши усю відповідальність, дублери дивувалися, якими терплячими та доброзичливими є їхні прекрасні вчителі. 

В 5-Б класі урок математики проводила Дерев’ягіна Тетяна Миколаївна, мама учня 5-Б класу Дерев’ягіна Єгора, яка із задоволенням поділилась своїми враженнями: «Тема уроку: ”Додаваня натуральних чисел. Властивості додавання.” Враження від уроку лише позитивні. Діти були активними, відповідали і усно і письмово, багато чого зробили, навіть щось цікаве для кожного відкрили. Можливо трохи плутаються, коли з’являється буква, але після поставленого запитання самі виправляють помилки. Було особливо приємно, коли вся увага зосереджувалась на вчителі. Дисципліна теж порадувала. І хоча пройшло небагато часу з початку навчального року, відчувається, що вони єдиний колектив.»