НВК «Потенціал» на Всеукраїнському науково-методичному заході «Формування партнерського соціуму в умовах Нової української школи» в місті Дніпрорудне Запорізької області

Як зробити так, щоб сімейне виховання знаходилося в гармонії з системою шкільного навчання й виховання і виховні результати школи не «стиралися» сім’єю, щоб не було педагогічного протистояння сім’ї і школи, від якого страждає, в першу чергу, учень і його розвиток?

Це питання стало ключовим під час проведення всеукраїнського практико - орієнтованого діалогу «Формування партнерського соціуму в умовах Нової української школи», що відбувся 11-12 квітня на базі КЗ «Дніпрорудненська гімназія «Софія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1»- експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня, що працює над вирішенням проблеми «Формування партнерських відносин батьків та вчителів як засіб розвитку особистості учня».

Формат семінару був незвичним для освітянської спільноти, яка з’їхалась з різних регіонів України: Запорізької, Дніпропетровської, Харківської, Херсонської, Київської областей та м. Києва. 

Метою практико-орієнтованого діалогу було об`єднати зусилля вчених та практиків різних регіонів України щодо впровадження ідеї партнерства в Новій українській школі, обмінятися досвідом та визначити перспективи подальшого удосконалення технологій соціального партнерства в умовах реформування освіти України.

Партнерські відносини вчителя й батьків – це найміцніший фундамент у напрямі виховання особистісного «Я» дитини, розвитку її інтелектуальних здібностей і потенційних можливостей, створенні простору успіху і радості. А тому так хочеться, щоб кожен навчальний заклад України став оселею радощів для учнів, оселею спокою для батьків та оселею творчості для вчителів…