Виховний аспект формування відповідального ставлення до здоров’я

В рамках ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «ЕКОЛОГОЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ УМОВИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ», яка проходила в НВК «Потенціал», було представлено виховну роботу гімназії з формування відповідального ставлення до здоров’я через систему діяльності класного керівника 5-А класу Жилюк Любов Іванівни.

Психолого-педагогічними дослідженнями встановлено безпосередній вплив на формування здоров’я  дитини умов шкільного середовища, однією із яких є комфортність. Бо від того, наскільки учню комфортно в школі, залежить якість освіти та психологічне здоров’я дитини. 

Створення комфортних умов та затишку, підтримка і мудра порада, ініціативність і креативність в кожній справі, розкриття творчого та інтелектуального потенціалу дитини допомагають Жилюк Л.І. перетворити звичайний клас на справжню родину, а гімназію на дім, куди хочеться повертатися.

Від ролі класного керівника залежить все: інтелектуальне, фізичне і психологічне здоров`я дитини. Бажання і уміння працювати з дітьми – справжній талант, яким володіє не кожен із вчителів.

Традиційні і зовсім незвичайні проекти виховного спрямування представила Любов Іванівна разом із своїми учнями та батьками. Спільне виконання пісень, написаних класним керівником, - сприяло єднанню всіх присутніх в одну родину. А яскраве та емоційне змагання між збірними командами учнів та учасників конференції не залишило байдужим нікого! У всіх на обличчях з`явилася чарівна усмішка.

Усмішка – це той світлий, теплий промінець, створений природою, який здатен долати перешкоди та неприємності, прикрашає наше життя добром, робить його комфортнішим.

Усмішка – це перший крок до емоційного комфорту учня і вчителя. Усміхайтеся та будьте здорові!